Prosty plan redakcyjny SM – szablon do pobrania
Prosty plan redakcyjny SM – szablon do pobrania
Halo, jest koniec grudnia, w firmie wypada opracować plan działania i kalendarz publikacji dla artykułów i postów w social media. Pokażę wam jak szybko się z tym uporać jeszcze przed końcem roku.
Praca z planem redakcyjnym ma sens tylko wtedy, gdy masz opracowaną strategie mediów społecznościowych, określone cele, typy treści i grupę docelową. Sam plan pomoże Ci ukierunkować działania w SM i ma na celu pomóc w organizacji zadań. Plan powinien być łatwy w utrzymaniu i zapewniać ogólny przegląd wszystkich aktywności. Pamiętaj, że plan redakcyjny musi odpowiadać Twoim potrzebom.
Do stworzenia planu redakcyjnego wykorzystaj nasz:
szablon na arkuszu kalkulacyjnym, kalendarz marketingowy, 40 Skutecznych pomysłów na posty w mediach społecznościowych
Podstawowe informacje jakie powinien zawierać prosty plan redakcyjny
PANEL INFORMACYJNY: Spis wszystkich kanałów SM którymi zarządzasz, linki do nich i spis osób które mają dostęp z podziałem na role. Spis celów i miejsce podsumowań.
KANAŁ SM: miejsce gdzie powinien się pojawić wpis
TYP TREŚCI: video, grafika, tekst, artykuł z bloga itp.
AUTOR: osoba odpowiedzialna za post
DATA I CZAS: przewidziane na publikacje
TEMAT: Gotowy do wklejenia tytuł
TREŚĆ: Gotowa do wklejenia zawartość tekstowa
NOTATKI: Notatki często uwzględniają listę rzeczy potrzebnych do przygotowania wpisu oraz lokalizację materiałów multimedialnych gotowych do wykorzystania.
Nie rób tego samodzielnie, Wybierz osoby do współpracy w zespole ds. Mediów społecznościowych, które będą pracować z Tobą w celu utrzymania kanałów i zarządzania nimi. Osoby aktywne które chcą dyskutować o działaniach, optymalizacji i wynikach.
- 4 034 views
- 0 Comment