Udostępnij
KONTAKT
SCROLLUJ W DÓŁ
Kategorie
//20 dobrze przeprowadzonych rebrandingów

20 dobrze przeprowadzonych rebrandingów

Kategoria : Bez kategorii

Kiedy znana marka ogłasza rebranding, świat designu czeka z niecierpliwością. Czemu? Ponieważ wiemy, że rebranding to nie tylko lśniące nowe logo. Zmiany mają również charakter strategiczny, który może całkowicie zmienić postrzeganie firmy przez społeczeństwo.

Zmiana może być zaskakująca, szczególnie jeśli jest to marka, którą już znasz i kochasz.

Czy będzie to ewolucja czy rewolucja? Jak zmieni się logo? Co z typografią? I w jaki sposób zostanie dopasowana paleta kolorów? To wszystko jest bardzo ekscytujące.

Ponieważ nie każdy rebrand trafia w sedno, podzilimy się tutaj 20 najlepszymi, którzy z pewnością dobrze to zrobili i mogą być dla nas przykładem i inspiracją.

Somersby

Odświeżenie wizerunku marki podkreśla jej towarzyski i optymistyczny charakter. – W świecie Somersby wszystko jest możliwe. Tutaj szklanka jest zawsze do połowy pełna. I tym optymizmem chcemy zarażać naszych konsumentów 

– mówi Agata Jaworska, Senior Brand Manager Somersby.

Kroger

Współczesna ewolucja przeprojektowanego logo Kroger odzwierciedla silne dziedzictwo firmy, bogate w żywność, zachowując kształt i ruch kultowego „K” i „G” kochanego przez pokolenia klientów Kroger.

Slack

Nasze pierwsze logo powstało przed uruchomieniem firmy…
Było 11 różnych kolorów – a jeśli zostało umieszczone na innym kolorze niż biały lub pod niewłaściwym kątem (zamiast dokładnie zalecanego obrotu o 18º) lub przy niewłaściwie dobranych kolorach, wyglądało to okropnie.

Firefox

Teraz Firefox ma nowy wygląd, który obsługuje rozwijającą się linię produktów. Dziś przedstawiamy nadrzędną markę Firefox – ikonę reprezentującą całą rodzinę produktów. Gdy go zobaczysz, jest to zaproszenie do dołączenia do Firefoksa i uzyskania dostępu do wszystkiego, co mamy do zaoferowania. Obejmuje to słynną ikonę przeglądarki Firefox na komputery stacjonarne i urządzenia mobilne, a nawet ta ikona zostanie udostępniona tej jesieni.

  • 34 views
  • 0 Comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

© 2020 AGENCJA INTERAKTYWNA BRANDPRIME Sp. z o.o.
KONTAKT
Zamknij