Udostępnij
KONTAKT
//BRIEF Social Media
Brief

Brief Social Media

Potrzebujemy trochę informacji o Twojej firmie, aby lepiej wpasować się w jej potrzeby i przygotować konkretną ofertę. Po prawej stronie przygotowaliśmy wskazówki, które pomogą Ci przejść przez ten proces.

    Informacje Kontaktowe





    Wprowadzenie i tło

    Cele Projektu

    Grupa Docelowa i Konkurencja

    Obecne działania w Social Media

    Content na stronie

    Kontakt i Inne

    Pomoc, jak wypełnić Brief

    Wskazówki

    Pola oznaczone * są wymagane.

    Wprowadzenie i Tło

    Podstawowe informacje , aby lepiej zrozumieć, czym zajmuje się Twoja firma.

    – Jakie rodzaje produktów, usług oferuje i jak obecnie funkcje.
    – Jakie są wyjątkowe cechy Twojej firmy, Twoich produktów lub usług?
    – Jak długo istniejesz?
    – Jak długo istniejesz w internecie?
    – Wielkość firmy np. Liczba pracowników, przybliżona wielkość obrotów
    – Czy jesteś firmą międzynarodową? Jeśli tak, w jakich krajach?

    Opisz firmę, używając kilku słów (np. Młoda, dynamiczna, ekologiczna, oparta na technologii itp.)

    Cele Projektu

    Zarys celów aktywności w social media, realistycznych celów, które można zmierzyć i opisać pomoże nam określić sposób, w jaki będziemy mierzyć sukces projektu.
    – Zwiększenie ruchu
    – Zwiększenie świadomości marki
    – Zwiększenie świadomości produktu
    – Budowanie pozycji lidera, eksperta branży
    – Wprowadzenie marki na rynek Social Media
    – Generowanie większej sprzedaży
    – Wprowadzenie na rynek nowego produktu lub usługi

    Grupa Docelowa i Konkurencja

    Zrozumienie odbiorców docelowych jest ważne i może pomóc w skonfigurowaniu całej oferty, nie tylko na platformach Social Media, ale także w ukierunkowanych poradach, dotyczących marketingu.
    – Kim jest grupa docelowa?
    – Jakie są dane demograficzne (np. Dzieci, dorośli, klasa społeczna, poziom dochodów, lokalizacja itp.)
    – Czy rynek jest już nasycony konkurencją?
    – Wymień kilka profili konkurencji.

    Obecne działania w Social Media

    – Adres URL starego profilu Facebook, Instagram itp.
    – Co jest dobrego w starej wersji?
    – Co jest złego w starej wersji? (tj. stare schematy kolorów, przestarzały projekt, niepasująca treść)
    – Od jak dawna funkcjonuje, i kto go zbudował?

    Aby spełnić Twoje wymagania, musimy wiedzieć, dlaczego stary fanpage nie jest już dobry. Więc wyszczególnij też wszystko, co może być istotne.

    Publikowane treści i Podział ról

    Informacje które określą czy Ty, lub Twój zespół również będziecie się angażować w działania Social Media.
    – Obecna hierarchia i role. Administrator, manager, itd.
    – Kto będzie odpowiedzialny za przygotowanie treści?
    – Kto będzie odpowiedzialny za przygotowanie zdjęć?
    – Czy możesz dostarczyć swoje logo i pakiet identyfikacji wizualnej? W formacie wektorowym, takim jak .eps, .pdf?

    Czy możesz podać jakieś wytyczne dotyczące komunikacji marki?
    – Treści których należy unikać
    – Treści pożądane

    Kontakt i Inne

    Jaki rodzaj kontaktu preferujesz:
    – E-mail
    – Video konferencje
    – Spotkania

    W jakim terminie planujesz rozpocząć projekt?
    Wymagania specjalne i inne informacje.

    KONTAKT
    Zamknij