Udostępnij
KONTAKT
//BRIEF Social Media
Brief

Brief Social Media

Potrzebujemy trochę informacji o Twojej firmie, aby lepiej wpasować się w jej potrzeby i przygotować konkretną ofertę. Po prawej stronie przygotowaliśmy wskazówki, które pomogą Ci przejść przez ten proces.

[contact-form-7 id=”4487″]
Pomoc, jak wypełnić Brief

Wskazówki

Pola oznaczone * są wymagane.

Wprowadzenie i Tło

Podstawowe informacje , aby lepiej zrozumieć, czym zajmuje się Twoja firma.

– Jakie rodzaje produktów, usług oferuje i jak obecnie funkcje.
– Jakie są wyjątkowe cechy Twojej firmy, Twoich produktów lub usług?
– Jak długo istniejesz?
– Jak długo istniejesz w internecie?
– Wielkość firmy np. Liczba pracowników, przybliżona wielkość obrotów
– Czy jesteś firmą międzynarodową? Jeśli tak, w jakich krajach?

Opisz firmę, używając kilku słów (np. Młoda, dynamiczna, ekologiczna, oparta na technologii itp.)

Cele Projektu

Zarys celów aktywności w social media, realistycznych celów, które można zmierzyć i opisać pomoże nam określić sposób, w jaki będziemy mierzyć sukces projektu.
– Zwiększenie ruchu
– Zwiększenie świadomości marki
– Zwiększenie świadomości produktu
– Budowanie pozycji lidera, eksperta branży
– Wprowadzenie marki na rynek Social Media
– Generowanie większej sprzedaży
– Wprowadzenie na rynek nowego produktu lub usługi

Grupa Docelowa i Konkurencja

Zrozumienie odbiorców docelowych jest ważne i może pomóc w skonfigurowaniu całej oferty, nie tylko na platformach Social Media, ale także w ukierunkowanych poradach, dotyczących marketingu.
– Kim jest grupa docelowa?
– Jakie są dane demograficzne (np. Dzieci, dorośli, klasa społeczna, poziom dochodów, lokalizacja itp.)
– Czy rynek jest już nasycony konkurencją?
– Wymień kilka profili konkurencji.

Obecne działania w Social Media

– Adres URL starego profilu Facebook, Instagram itp.
– Co jest dobrego w starej wersji?
– Co jest złego w starej wersji? (tj. stare schematy kolorów, przestarzały projekt, niepasująca treść)
– Od jak dawna funkcjonuje, i kto go zbudował?

Aby spełnić Twoje wymagania, musimy wiedzieć, dlaczego stary fanpage nie jest już dobry. Więc wyszczególnij też wszystko, co może być istotne.

Publikowane treści i Podział ról

W jakich mediach społecznościowych planowane są działania? Przewidywana ilość postów w miesiącu to?
Informacje, które określą czy Ty, lub Twój zespół również będziecie się angażować w działania Social Media.
– Obecna hierarchia i role. Administrator, manager, itd.
– Kto będzie odpowiedzialny za przygotowanie treści?
– Kto będzie odpowiedzialny za przygotowanie zdjęć?
– Czy możesz dostarczyć swoje logo i pakiet identyfikacji wizualnej?

Czy możesz podać jakieś wytyczne dotyczące komunikacji marki?
– Treści, których należy unikać
– Treści pożądane

Kontakt i Inne

Jaki rodzaj kontaktu preferujesz:
– E-mail
– Video konferencje
– Spotkania

W jakim terminie planujesz rozpocząć projekt?
Wymagania specjalne i inne informacje.

© 2020 AGENCJA INTERAKTYWNA BRANDPRIME Sp. z o.o.

KONTAKT
Zamknij